BizSolutions

More Website Templates at TemplateMonster.com!

TEST

Głodne emocje a odżywianie


Celem testu jest uświadomienie sobie czy emocje mają wpływ na Twoje jedzenie.
Czy traktujesz jedzenie  jako jedyną przyjemność?

Zakreśl te pytania, które są Ci bliskie:

Głód pojawia się nagle.

Gdy jestem głodna czuję silną potrzebę zjedzenia czegoś natychmiast.

Kiedy jem nie zwracam uwagi na to co jem, wrzucam w siebie jedzenie.

Kiedy jestem głodna przed oczami mam konkretny produkt i tylko on jest w stanie zaspokoić głód.

Gdy kończę jeść, czuję się winna.

Często jem, gdy czuję się smutna lub samotna.

Jem w pośpiechu.


Jeśli chociaż na część pytań odpowiedziałaś: TAK, to z dużym prawdopodobieństwem zdarza Ci się jeść w odpowiedzi na emocje a nie na prawdziwy głód.

Jedzenie to pokarm dla ciała a nie ducha
Nie karm emocji. Naucz się rozpoznawać, kiedy głód wynika z potrzeby Twojego ciała ( fizyczny), a nie służy emocjom. Emocjonalne jedzenie nie sprzyja odchudzaniu. Nie zajadaj sytuacji stresowych czy też innych związanych z silnymi emocjami.  Jeśli NIE radzisz sobie z emocjami i podejrzewasz, że w schudnięciu przeszkadza Ci właśnie ten rodzaj objadania się, warto przyjrzeć się tym emocjom, skorzystać z pomocy Konieczne jest nauczenie się innego sposobu radzenia sobie z emocjami.

Motto:
Ciało jest duszą kobiety i mężczyzny.
Dlaczego nie możesz być szczupła/y?
Uwierz !!! jest to w zasięgu Twojej ręki. Daj sobie szansę , uwierz w siebie.!!!